سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با جدیدترین بازی های ترسناک برای ps4 آشنا شوید

معرفی و بررسی بهترین بازی های ترسناک

دنیای گیم و کنسول وارد دوره ی جدیدی شده است و غول های کنسول سازی از جدیدترین محصولات خودشان رونمایی کرده اند، وقت آن است تا نگاه دقیق تری به دنیای بازی های نسل قبل بیندازیم. بازی های ترسناک همیشه طرفداران خاص خودش را داشته است. بازی هایی که شاید حتی از شاهکارهای سینمایی هم ترسناکتر به نظر آیند چون در آنها افراد در بازی نقش ایفا می کنند و این موضوع باعث می شود لحظات دلهره آور و ترسناک را خیلی از نزدیک لمس کنند.در این مقاله سعی می کنیم بهترین بازی های ترسناک بازی های ویدیوی نسل قبل را بررسی و معرفی کنیم. همچنین کمی از داستان، گیم پلی و نظرات گیمر ها راجع به این بازی ها را بررسی کرده و حتی نحوه خرید ، استفاده این بازی ها و نحوه خرید اینترنتی گیفت کارت برای تهیه نسخه دیجیتالی بازی ها را به شما معرفی کنیم.

UNTIL DOWN داستان همیشگی نوجوانان

عنوان ترسناک Until down در سال 2015 توسط شرکت Supermassive games برای کنسول های سونی یعنی ps4 به صورت انحصاری عرضه شد. داستان این بازی شبیه به فیلم های ترسناک مرسوم هالیوودی است. هشت دوست برای گذارندن تعطیلات وارد یک کلبه می شوند که در آنجا با اتفاقات ترسناکی روبرو خواهند شد. اما چه عاملی باعث شد تا به عنوان یکی از بهترین بازی های ترسناک ps4 لقب بگیرد و باعث شهرت استودیو سازنده آن شود ؟ گیم پلی بازی به صورت تعاملی است یعنی با جلو رفتن داستان شما قدرت کنترل هر یک از شخصیت ها را خواهید داشت با هر تصمیم شما داستان و سرنوشت بقیه شخصیت ها دچار تغییر خواهد شد. این نوآوری در گیم پلی بازی های ترسناک باعث محبوبیت بالای این بازی شد استودیو سوپر مسیو جوایز زیادی برنده شد و یکی از بیشترین بازی هایی شد که با گیفت کارت  Ps4خریداری شده است.

Redident evil 2 Remake بازگشت شکوهمند

Redident evil 2 Remake بازگشت شکوهمندRedident evil 2 Remake بازگشت شکوهمند

اگر طرفدار بازی های ترسناک هستید حتما و حتما مجموعه بازی های Resident evil جزو بازی های محبوب شما خواهند بود. فرنچایز resident evil شاید اولین بازی ای بود که ترس و دلهره روبرو شدن با زامبی ها و دنیای پسا آخرالزمانی را به دنیای بازی و گیم وارد کرد و چند نسخه اول این بازی بی تردید از بهترین بازی های ترسناک کل تاریخ به شمار می روند.خبر خوب این است که استودیو Capcom تصمیم به بازسازی (شاید بهترین ) نسخه از resident evil  یعنی نسخه دوم این بازی ها گرفته و آنها را بر روی کنسول های نسل هشتمی منتشر کرده است.گیمی پلی فوق العاده ، داستان بسیار بسیار ترسناک و دلهره آور و وجود زامبی های ترسناک Resident evil 2 Remake  را به یکی از بهترین تجربه های بازی های ترسناک برای طرفداران این سبک تبدیل کرده است.

Evil within 2 آزمایشات ترسناک

عنوان ترسناک  evil within یکی از دیگر از کارهای ترسناک آقای “میکامی” سازنده سری بازی های Resident evil است که در سال 2017 برای رایانه های شخصی ، ایکس باکس وان و PS4 منتشر شد. در این نسخه شما باز هم در نقش کاراگاه سباستین کاستلانوس ایفای نقش می کنید که وارد شهری متروکه شده تا درباره آزمایشاتی که بر روی انسان ها می شود تحقیق کند اما با شرایط ترسناک و رعب آوری مواجه می شود. زامبی ها و افراد مریض در این نسخه از بازی شاید خیلی باهوش و ترسناک نباشند اما سرعت بالای حرکت آنها و حمله کردن آنها به شما باعث ترسناک شدن آنها شده است.فضای بازی از بازی های open world وام گرفته که باعث متنوع تر شدن فضاهایی که در آنها حرکت می کنید شده است.

Outlast ترسناک ترین بازی تاریخ

Outlast ترسناک ترین بازی تاریخ Outlast ترسناک ترین بازی تاریخ

شاید به جرات بتوان گفت که بازی outlast یکی از بهترین بازی های ترسناک کل تاریخ صنعت بازی های ویدیویی به شمار می رود. این عنوان توسط استودیو red barrels برای کنسول های ps4,xbox one,Nintendo switch و کامپیوتر های شخصی عرضه شد و به سرعت به عنوان یکی از پر طرفدارترن بازی های ترسناک بازی های نسل هشتم شناخته شد. این بازی اول شخص ترسناک کاملا قدرت سکته دادن شما و به گریه انداختن بازیکن ها را دارد. در این بازی شما به عنوان یک گزارشگر وارد تیمارستان مخروبه ای می شوید تا از آزمایشات و اتفاقاتی که برای کارکنان و بیماران قبلی آنجا افتاده اطلاعاتی کسب کنید. تنها لوازم شما دوربین فیلمبرداری و چراغ قوه است که باید مراقب تمام شدن باتری آنها باشید همین فضا به اندازه کافی باعث رعب و وحشت شما خواهد شد.  عکس العمل افراد جزو جالب ترین عکس العمل ها به شمار می رود.

The last of us  ترسناک، اکشن، احساسی

عنوان پرطرفدار و افسانه ای last of us بیشتر بخاطر داستان احساسی و گیرا و گیم پلی نوآورانه شرکت naughty dog  به محبوبیت فراوانی دست پیدا کرد تا حدی که حتی از آن به عنوان یکی از بهترین بازی های جنگی ps4 و بازی های surviving یاد می شود، اما نباید فراموش کرد که last of us به همان اندازه که احساسی است ترسناک هم هست. شما در یک دنیای بعد از فاجعه انسانی زندگی می کنید و به غیر محله های محدودی که در اختیار انسان هاست باید منتظر حمله افراد infected وclicker  ها باشید. صحنه هایی از این بازی واقعا باعث جیغ کشیدن گیمر ها می شود که تا چند دقیقه ضربان قلب شما به بالای 100 خواهد رسید. برای یک تجربه عالی که ترکیبی از ترس، استرس ، احساسات و لذت است حتما بازی last of us  را امتحان کنید.

Blair witch پروژه جادوگر بلیر

Blair witch پروژه جادوگر بلیرBlair witch پروژه جادوگر بلیر

اگر طرفدار ژانر وحشت هستید حتما و حتما اسم فیلم پروژه جادوگر بلیر به گوشتان خورده و یا این فیلم را تماشا کرده اید. بازی Blair witch  با الهام از داستان همین فیلم در سال 2019 برای کنسول ایکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر شد. داستان فیلم درباره کودکی در شهری کوچک است که ناگهان گم می شود و افراد شهر برای جستجوی آن کودک پا به جنگل مریلند می گذارند و در آنجا با موجودات و اتفاقات عجیبی در محیط رمز آلود و ترسناک جنگل مواجه می شوند. استودیو Bloober team سازنده این عنوان تمامی تلاشش را کرده است تا شما را تا سر حد مرگ بترسانند و در این راه تقریبا موفق بوده است. گیمپلی بازی به صورت اول شخص بوده و حتی سیستم مبارزان تن به تن هم در بازی وجود دارد و تقریبا انتظارات طرفداران این ژانر را برآورده می کند.

Resident evil 7  شیطان ادامه می دهد

مسلما بازی های resident evil  محصول استودیو Capcom ،جزو بهترین بازی های ترسناک تاریخ به شمار می روند. البته این استودیو بین سال های 2013 تا 2016 کمی افت کرده بود اما با دو بازی resident evil 2 remake و resident evil 7 بازگشتی شکوهمند برای این عنوان پرطرفدار رقم زد. داستان  ترسناک با نوآوری در گیم پلی که برخلاف نسخه های قبلی بازی به صورت اول شخص است، resident evil 7  را به عنوان یکی از شاخص ترین بازی های ترسناک بازی های نسل هشتم تبدیل کرده است. گرافیک بالای بازی هیچ حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد و اگر طرفدار بازی های ترسناک هستید این عنوان را باید حتما امتحان کنید. خیلی نگران قیمت بالای دیسک و بازی های فیزیکی نباید شما می توانید به راحتی با گیفت کارت Psn یا گیم پس این بازی را بر روی کنسول های ps4 و ایکس باکس وان تجربه کنید.

Little nightmares دنیای ترسناک یک کودک

Little nightmares دنیای ترسناک یک کودکLittle nightmares دنیای ترسناک یک کودک

یکی از متفاوت ترین بازی های ژانر ترسناک که توانست موفقیت های فراوانی کسب کند و جزو بهترین بازی های ترسناک شناخته شود بازی مستقل استودیوی Bandai namco یعنی عنوان little nightmares می باشد. داستان متفاوت بازی درباره کابوس های کودکی یک دختر بچه است که باید در آن در محیط های عجیب و غریب با موجودات عجیب تر مواجه شوید و از دست کابوس های مختلف راه فراری پیدا کند. به داستان شاید کودکانه این بازی دلخوش نباشید، حتما در طول بازی کردن این بازی چندین بار از ترس جیغ خواهید کشید. این بازی ابتدا قرار بود برای کنسول ps4 به صور اختصاصی منتشر شود اما به دلایل مالی شرکت سازنده little nightmares تصمیم گرفت این بازی به صورت مولتی پلتفرم عرضه شود.

Alan wake مکس پین ترسناک

اگر شما خود را یک گیمر به حساب می آورید حتما اسم استودیو remedy و شاهکار این مجموعه یعنی max payne را می شناسید. این استودیو در سال 2010 بازی alan wake را به بازار عرضه کرد. شاید الن ویک را نتوان به عنوان یک بازی کلاسیک ترسناک به حساب آورد اما فضای استرس زا و مرموز بازی بدون شک این عنوان را به یکی از بهترین بازی های ترسناک در کل تاریخ بازی های ویدیویی تبدیل کرده است. داستان بازی در باره الن ویک نویسنده مشهور داستان های روانشناختی است او در کابوسی می‌بیند که افرادی با تبر به دنبال او هستند و او برای نجاتش باید به سمت نور برود. شرکت رمدی این بازی را در سال 2010 برای ایکس باکس 360 و در سال 2012 برای سیسیتم pc به بازار عرضه کرد.

Visage ترسناکترین بازی سال

Visage ترسناکترین بازی سالVisage ترسناکترین بازی سال

یکی از آخرین بازی های ترسناک و دلهره آور سال 2020 بازی شرکت sadsquare studio یعنی visage نام دارد که برای رایانه های شخصی عرضه شد و از طریق سیستم استیم و خرید گیفت کارت استیم به راحتی قابل بازی است. این بازی اکشن، دلهره آور و ماجراجویی بر روی اکتشاف تمرکز دارد. داستان بازی درباره یک خانواده است که به طرز مرموز همگی کشته شده اند و شما با کنارهم قراردادن جزئیات و شواهد سعی در حل معمای این کشتار خواهید داشت. شما با دست خالی در محیط مرموز و ترسناک این خانه قدم میزنید و با تابلوها و وسایل مختلف خانه باید سعی در حل این معما باشید در این راه از شر موجودات و اتفاقات عجیب در امان نخواهید بود و بدین ترتیب در طول بازی با استرس و هیجان روبرو خواهید بود. گیم پلی این بازی در حدود 6 الی 8 ساعت است.

Amnesia : rebirth بر روی کنسول ps4

بازی امنژیا ریبرت توسط شرکت fractional games  بر روی کنسول ps4 و رایانه های شخصی عرضه شده است. این بازی در ژانر بقا و و ماجراجویی و به صورت اول شخص می باشد. شخصیت اصلی داستان در  یک سانحه هوایی جان سالم به در می‌برد اما حافظه خودش را از دست داده و در این بین همسر و دوستان خودش را نیز گم می‌کند داستان بازی معمایی است که به صورت مرحله ای تکمیل می شود و به جواب آن دست پیدا می کنید. داستان بازی جذابیت فراوانی دارد اما اگر قسمت قبلی amnesia را بازی نکرده باشید شاید کمبود اطلاعات از شخصیت های داستان کمی شما را آزرده کند. داستان عالی و محکم و صدا گذاری بازی از نقات قوت این عنوان ترسناک به شمار می رود هر چند که گیم پلی تقریبا تکراری،جزو نقاط ضعف این بازی به شمار می رود.

منبع: https://bit.ly/2LmAExx