سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جدید ترین بازی هایی که برای پلی استیشن 5 وارد بازار شده است ؟

چه بازی هایی برای پلی استیشن 5 عرضه می شود ؟

بالاخره انتظار های به پایان رسید و سونی جدیدترین کنسول خودش یعنی ps5 را به بازار عرضه کرد و رکورد سریعترین فروش کنسول های تاریخ گیمینگ رو جابجا کرد.حتما تا الان اطلاعات کاملی از مشخصات سخت افزاری و ویژگی های این کنسول را بدست آورده اید. الان مهمترین دغدغه برای طرفدارای پلی استیشن این است که بدانند چه بازی هایی برای پلی استیشن 5 تایید شدند و قراراست که به بازار عرضه شوند.البته فعلا تعداد کمی از بازی های پلی استیشن 5 که صحبتشان بوده است، قابل بازی هستند و باید کمی بیشتر منتظر بمانیم. در این مطلب سعی می کنیم تا بازی هایی که تا الان عرضه شدند و موردانتظار ترین بازی های ps5 را به شما معرفی کنیم.

Spider man : miles morales -مرد عنکبوتی

بازی اسپایدر من که در سال 2018 برای کنسول ps4 عرضه شده بود یکی از محبوب ترین و موفق ترین بازی های انحصاری سونی در نسل قبل شناخته شده است. محبوبیت اسپایدرمن بر کسی پوشیده نیست اما موفقیت های نسخه اول بازی فراتر از انتظار ها بود.خبر خوب این است که بازی spider man : miles morales یکی از اولین بازی های پلی استیشن 5 هست که همزمان با عرضه کنسول ps5 به بازار می آید. طرفداران انیمیشن spiderman – into the spider verse  حتما از این بازی خیلی خوششان خواهد آمد چون اینطور که از تریلر ها و تصاویر و همچنین عنوان این بازی مشخصاست شخصیت اون انیمیشن در این بازی نقش اول رو ایفا خواهد کرد. این بازی با گرافیک بالایی که از ps5 انتظار میرود و همچنین کیفیت 4k اش یکی از امید های سونی برای نسل جدید بازی های ویدیویی به شمار میرود.

Ratchet and Clank: Rift Apart  پرفروش ترین بازی بریتانیا

Ratchet and Clank Rift Apart  پرفروش ترین بازی بریتانیاRatchet and Clank Rift Apart  پرفروش ترین بازی بریتانیا

Ratchet and clanck یکی از سورپرایز های بازی های نسل قبلی بود که توانست چندین هفته در جدول پرفروش ترین بازی های بریتانیا رتبه اول را به خودش اختصاص بدهد و طبق آمار یکی از پرفروش ترین بازی ها از طریق گیفت کارت ps4 باشد. در مراسم رونمایی ps5 در تابستان Ratchet and Clank: Rift Apart یکی از بازی های انحضاری پلی استیشن 5 معرفی شد. شرکت اینسومنیاک گیمز که سازنده بازی اسپایدر من مایلز کندی هم هست تاریخ عرضه این بازی را 3ماهه اول سال 2021 اعلام کرده است. گیم پلی بازی که در تریلر ها نمایش داده شده بسیار شبیه به نسخه اول می باشد که شما باید با اسلحه های مختلف به جنگ دشمنان مختلف بروید. یکی از تفاوت ها با نسخه قبلی اضافه شدن یک شخصیت دختر به بازی است، حالا باید ببینیم که نسخه جدید ratchet and clanck میتواند به موفقیت نسخه اول برسد یانه.

Cyberpunk 2027 پر سر و صداترین بازی

یکی از پر سر و صدا ترین بازی های چند سال اخیر بازی cyberpunk  بوده است. از رونمایی کیانو ریوز در این بازی گرفته تا تاخیر های پیاپی که برای عرضه این بازی پیش آمد و در آخر اعتراضات عجیب و غریب گیمر ها بابت باگ های بسیار. استودیو CD PROJECT RED این بازی را ابتدا برای کنسول های ps4 و کمی بعد برای کنسول های ps5 عرضه خواهد کرد. خیلی ها این بازی را به چالش کشیدن راک استار و GTA توسط سی دی پراکت میدانند. دنیای این بازی یک جهان باز بسیار بزرگ است که فرقش با بقیه بازی های این سبک این است که بازی به صورت اول شخص هست. فعلا با عرضه بازی بر روی کنسول ps4 اعتراضات زیادی بابت مشکلات فنی و باگ گریبان سی دی پراجکت را گرفته است باید ببینیم که تا موقع عرضه بازی بر روی ps5 این مشکلات حل می شود

Gran turismo 7  برترین بازی اتومبیل رانی

Gran turismo 7 برترین بازی اتومبیل رانیGran turismo 7 برترین بازی اتومبیل رانی

مجموعه بازی های gran turismo را به عنوان برترین بازی تاریخ اتومبیل رانی می نامند. جدید ترین عنوان این سری بازی یعنی gran turismo 7 یکی از مورد انتظار ترین بازی های پلی استیشن 5 هست که طرفدارای بازی های مسابقه ای و racing بی صبرانه منتظر تاریخ انتشار آن بر روی ps5 هستند. گرافیک عالی و شبیه سازی فوق العاده از مواردی هستند که با توجه به تریلر های این بازی، همگی از آنها مطمئن هستند.از همه بیشتر خیلی ها برای تجربه این بازی با دسته های جدید ps5 یعنی dual sense  که طبق گفته سازنده های این بازی از تمامی ویژگی های جدید این کنترلر برای این بازی استفاده شده بی صبرانه منتظرند. علاوه بر قسمت تک نفره، مود چند نفره و آنلاین gran turismo همیشه از نقاط قوت این مجموعه بازی ها بوده پس اگه اهل آنلاین بازی کردن هستید خرید گیفت کارت psn را فراموش نکنید.

Horizon Forbidden West دنیای آخرالزمانی

قسمت دوم عنوان پرطرفدار Horizon یکی از بازی های مورد انتظار پلی استیشن 5 است که طرفداران اون  فکر نمی کردند اینقدر زود شاهد قسمت دوم آن باشند. بازی Horizon zero down در کنسول ps4 آنقدر محبوب شد که شرکت Guerilla Games تصمیم گرفت تا قسمت دوم را هر چه سریعتر برای کنسول ps5 عرضه کند. در این قسمت هم مانند قسمت قبلی دنیای شگفت انگیز آخرالزمانی – آینده ای را شاهد هستیم تا با گرافیک بالا و کیفیت تصویر 4k از تصاویر موجودات شگفت انگیز آن لدت ببریم.از ویژگی های اصلی قسمت قبلی جزدیات شگفت انگیز، گیم پلی عالی و گرافیک بالا وبد که با توجه به تریلر های پخش شده از Horizon Forbidden West انتظار میره این ویژگی های در کنسول جدید سونی هم در بهترین شکل خودش نمایش داده بشود.

FarCry 6  بازی هیجان انگیز

FarCry 6 بازی هیجان انگیزFarCry 6 بازی هیجان انگیز

فرنچایز Farcry از محبوب ترین بازی های شرکت UBISOFT به شمار می رود که تقریبا هر 2 سال یکبار شاهد عرضه نسخه جدید آن هستیم.Farcry 5 را می شود از بهترین بازی های جنگی ps4 و XboxOne برشمرد. طبق برنامه اعلامی از طرف شرکت سازنده Farcry 6 برای تمام فوریه آماده پخش بر روی کنسول های PS4 ، PS5 ، XBOXONE و XBOX X خواهد بود.گیم پلی و فضای کلی داستان شبیه به سری های قبلی فارکرای یعتی یک جهان باز اول شخص شوتینگ خواهد بود. از نکات هیجان انگیز این عنوان استفاده از بازیگر معروف سریال Breaking bad یغتی جیانکارلو اسپوزیتو در نقش منفی این قسمت از farcry  می توان نام برد. طبق اطلاعات سازندگان بازی نقشه این قسمت از بازی farcry بزرگترین نقشه ای است که این سری بازی به خود دیده است.

PRAGMATA تریلر سینمایی

یکی از از کنجکاو برانگیزترین بازی های پلی استیشن 5 که در مراسم رونمایی از ps5 تریلر آن را دیدیم بازی شرکت CAPCOM یعنی PRAGMATA می باشد. در باره این بازی هیچ اطلاعی به بیرون درز پیدا نکرده است. بر اساس تریلر منتشر شده فضای کلی بازی بسیار شبیه به Death Stranding است اما توضیحی درباره سازنده بازی ارائه نشده است.  داستان بازی احتمالا ترکیبی از یک بازی open world و علمی تخیلی است اما همه این ها حدسیات و گمانه زنی است. طبق اطلاعیه شرکت CAPCOM این بازی برای اوایل سال 2021 برای عرضه بر روی کنسول ps5 و xbox x آماده انتشار است.

Assassin’s Creed: Valhalla عقیده یک قاتل

Assassin’s Creed Valhalla عقیده یک قاتلAssassin’s Creed Valhalla عقیده یک قاتل

فرنچایز Assassin’s Creed را شاید بی اغراق بتوان محبوب ترین و موفق ترین محصول شرکت UBISOFT نامید. خبر خوب اینه که Assassin’s Creed: Valhalla در کنار Spider man : Miles Morales جزو اولین بازی های پلی استیشن 5 و XboX x  هستند که همزمان با عرضه این کنسول ها به بازار عرضه می شوند. داستان بازی به دوران وایکینگ ها بر می گردد. طبق معمول بازی های قبلی این عنوان، سبک بازی جهان باز است و شما باید ماموریت های مختلفی را به سرانجام برسانید. سلاح ها جدید و متنوع و قابلیت استفاده همزمان از دو سلاح از ویژگی های جدید Valhalla است. طبق برنامه ریزی Unisoft این بازی در ماه نوامبر 2020 برای کنسول های PS4, PS5,Xbox One, XboX X  و PC آماده انتشار خواهد بود.

RainBowSix Quarantine شناخته شده ترین بازی

سری بازی های Rinbow six بدون شک یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین بازی های شوتینگ آنلاین به شمار می روند. قسمت مولتی پلیر و آنلاین این بازی های جزو مهم ترین و تاثیرگذارترین بازی های شوتینگ آنلاین می باشد.شرکت UbiSoft هنوز تاریخ دقیقی از زمان عرضه این بازی برای کنسول های PS5  و XboX X را مشخص نکرده است. موفقیت های نسخه آخر یعنی RainBowSIx Siege باعث شده تا طرفداران بازی های آنلاین بی صبرانه منتظر نسخه آخر این بازی بر روی کنسول های نسل نهمی باشند.  سری بازی های RainBow six از پول سازترین فرنچایز های یوبیسافت به شمار می روند پس بعید است که خیلی منتظر اعلام تاریخ دقیق انتشار آن بمانیم.

FinalFantasy XVI بازی پرچمدار و پرطرفدار

FinalFantasy XVI بازی پرچمدار و پرطرفدار FinalFantasy XVI بازی پرچمدار و پرطرفدار

سری بازی های final fantasy از زمان پلی استیشن 1 جزو بازی های پرچمدار سونی به شمار می روند. محبوبیت این بازی به حدی بوده که از روی آن انیمیشن سینمایی هم ساخته شده است.  بازی های Final fantasy را می توان جزو بهترین بازی های role palying به شمار آورد. Final fantasy XVI فعلا بر روی پلی استیشن 5 به صورت انحصاری عرضه خواهد شد. سبک این عنوان سبک اکشن هک اند اسلش تغییر کرده است. این مورد می تواند یک تیغ دو لبه برای این عنوان یه شمار رود. از طرفی طرفداران قدیمی فاینال فانتازی ممکن است خیلی روی خوش به این تغییر نشان ندهند و از طرفی می تواند مخاطبین جدیدی را برای این عنوان به ارمغان آورد.پس باید منتظر تاریخ اعلام انتشار این بازی در سال 2021 و مشاهده برخوردها با آن بمانیم.

NBA2K21 بازی ورزشی

سری بازی های 2 k همیشه جزو پرطرفدارترین بازی های ورزشی بوده اند. آخرین نسخه این بازی علاوه بر کنسول های ps4  بر روی کنسول ps5 هم عرضه خواهد شد. از تغییرات جدید این سری نسبت به نسخه های فبلی اضافه شدن شخصتیت زن به مود My career می باشد. تغییرات جدید حرکتی بر روی دسته و متناسب با دسته های Dual sense پلی استیشن 5 از ویژگی های هیجان انگیز نسخه جدید NBA2k به شمار می رود. پیشرفت های گرافیکی و سخت افزاری ps5 دست 2k21 را برای تغییرات گرافیکی و بالا بردن کیفیت تصویر و گیم پلی باز گذاشته است. سری بازی NBA2k را شاید بالاتر از FIFA بتوان موفقترین بازی های ورزشی نسل قبل نامید باید دید نسخه های جدید این عنوان پرطرفدار در کنسول های نسل نهم هم موفقیت های قبلی را می تواند تکرار کند یا خیر.

God Of War Ragnarok پرطرفدارترین بازی

پر سرو صدا ترین بازی به نمایش داده شده در مراسم رونمایی از ps5 بدون شک بازی God Of War Ragnarok بوده است. این عنوان که در واقع دنباله بازی God of War در سال 2018 است، در ادامه داستان قبلی روی می دهد. از همین حالا گمانه زنی های راجع به خط داستانی و اتفاقاتی که پیش روی کریتوس و پسرش است، بین طرفداران بازی در جریان است اما استودیو سازنده یعنی Santa Monica از ارائه هر گونه اطلاعات تکمیلی راجع به این بازی خود داری کرده است. بدون شک از همین حالا می توان با قاطعیت گفت که بازی Ragnarok از پرفروش ترین بازی های انحصاری سونی و شاید کل صنعت بازی در نسل نهم خواهد شد و همانطور که شرکت سانتا مونیکا ادعا کرده است احتمالا بهترین و پرسروصدا ترین بازی سال 2021 خواهد بود.

منبع:

https://giftcardsland.com/%da%86%d9%87-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%be%d9%84%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%db%8c%d8%b4%d9%86-5-%d8%b9%d8%b1%d8%b6%d9%87-%d9%85%db%8c-%d8%b4%d9%88/