سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با بهترین لپ تاپ های ایسوس در سال 2020 آشنا شوید

 Asus VivoBook S15 review: Don

برند تایوانی ایسوس (ASUS) در سال 1989 تاسیس شد و تا به امروز جزء یکی از بزرگترین هولدینگ های تولید کننده لپ تاپ و قطعات و لوازم جانبی آن می باشد. اگر به فکر خرید یک لپ تاپ حرفه ای برای انجام کارهای مهندسی و یا یک لپ تاپ معمولی برای استفاده در خانه و یا حتی لپ تاپی برای گیم هستید این برند سالیان زیادی است که توانسته نیاز های افراد مختلف را برطرف کند. اگر به فکر خرید اینترنتی لپ تاپ ایسوس هستید بهتر است در ابتدا با این لپ تاپ ها آشنایی پیدا کنید.  لپ تاپ های ایسوس متناسب با نیاز های شما برای کاربری های متفاوت در بازار موجود می باشد.

 

سری های لپ تاپ ایسوس

اگر شما هم به دنبال خرید لپ تاپ هستید، حتما متوجه شده اید که قیمت لپ تاپ ایسوس در مدل ها و سری های مختلف بسیار با یکدیگر متفاوت دارند. ایسوس لپ تاپ های خود را در سری های مختلفی مانند k، N، U، G، X، U، S در بازار عرضه کرده است. برای خرید بهتر است در ابتدا معلوم کنید که چه قابلیت هایی از لپ تاپ خود انتظار دارید و آیا این لپ تاپ ها را برای خانه، محل کار، طراحی، استفاده ی دانشجویی می خواهید و یا قابلیت گیمینگ آنها مد نظر شماست و سپس برای خرید آنها اقدام کنید.

 

اندازه صفحه نمایش لپ تاپ های ایسوس

یکی از مسائل مهم به هنگام خرید لپ تاپ ها توجه به اندازه ی صفحه ی نمایش که آن را با اینچ می سنجند، می باشد که در لپ تاپ های ایسوس تنوع مدل ها در اندازه ی های مختلف به خریداران این اجازه را می دهد تا حق انتخاب بیشتری داشته باشند. اندازه صفحه نمایش لپ تاپ ها در برند ایسوس به شرح زیر است:

  • لپ تاپ 10 اینچی (Chromebook Flip C100PA)
  • لپ تاپ 11 اینچی ( مانندمدل E203NA – A)
  • لپ تاپ 12 اینچی (مانند مدل Chromebook C302CA)
  • لپ تاپ 13 اینچی ( مانند مدل ZenBook UX310UQ-C)
  • لپ تاپ 14 اینچی (مانند مدل مدل V401UQ – B)
  • لپ تاپ 15 اینچی ( مدل ROG Zephyrus GX501VI – A)
  • لپ تاپ 16 اینچی ( مدل  K50IJ-X8)
  • لپ تاپ 17 اینچی (مدل X756UW)

 

لپ تاپ های ایسوس مناسب برای بازی

گیم وگیمینگ، دنیای مخصوص خودش را دارد و افراد زیادی در رده سنی های مختلف مجذوب این دنیا هستند. لپ تاپ های گیمینگ باید گرافیک بالا و قوی داشته باشند و وضوح نمایشگر و قدرت پخش صدای عالی داشته باشند تا بتوانند برای گیم مناسب باشند و گیمر ها را راضی نگه دارند. به طور کلی ایسوس لپ تاپ های سری G خود را برای گیم و گیمینگ طراحی کرد. این نوع از لپ تاپ ها در برند هایی دیگر نیز مخصوص گیمر ها طراحی شد مانند لپ تاپ اچ پی با مشخصه های مخصوص برای گیمرها. اما از اصلی ترین لپ تاپ های مخصوص گیم ایسوس، باید به سری لپ تاپ های بی نظیر  ROGاشاره کرد.

 

چرا سری لپ تاپ های ROG مناسب برای گیم هستند؟

این لپ تاپ ها پردازنده های قوی و قدرتمندی دارند و تراشه های گرافیکی آنها دلیلی برای انتخاب این سری از لپ تاپ ها به عنوان لپ تاپ های گیمینگ می باشد. اجرای بازی ها در این لپ تاپ ها به بهترین نحو اتفاق خواهد افتاد. پس اگر گیمر هستید شک نکنید که خرید این لپ تاپ های حرفه ای می تواند برای شما گزینه ای مناسب باشد.

 

لپ تاپ های دانشجویی ایسوس

به طور کلی ما، لپ تاپ هایی را تحت عنوان لپ تاپ دانشجویی می شناسیم که با استفاده از آنها، بتوان نیاز های دانشجویان را برطرف کرد و دارای قیمت مناسب برای این افراد باشد. در نتیجه می توان گفت لپ تاپ میان رده گزینه هایی مناسب برای دانشجویان می باشد. وجود همچنین لپ تاپ هایی در برند ایسوس توانست دغدغه ی خرید لپ تاپ مقرون به صرفه را برای دانشجویان برطرف کند. می دانیم که هرکس متناسب با نوع نیاز و قابلیت هایی که از یک لپ تاپ انتظار دارد، باید برای خرید اقدام کند، این امر برای دانشجویان نیز به همین صورت است. به طور کلی لپ تاپ هایی که دارای وزن کم هستند و باریک می باشند، می توانند گزینه های بهتری برای دانشجویان باشند. از این رو لپ تاپ های ایسوس سری  ZenBook  را می توان به این افراد پیشنهاد کرد.

 

لپ تاپ برنامه نویسی ایسوس

نوع پردازنده و رم و کیفیت صفحه نمایش از جمله مواردی است که در خرید لپ تاپ مخصوص افراد برنامه نویس باید به آن توجه کرد. باید دانست که هر لپ تاپی با کارایی خاصی ساخته شده و از آنجا که این لپ تاپ ها دارای هزینه های زیادی می باشند از این رو باید برای خرید آنها دقت لازم را داشت. برای خرید آنلاین لپ تاپ ایسوس، مناسب برای برنامه نویسی، می توانید مشخصه های این لپ تاپ را با لپ تاپ های دیگر مقایسه کنید. برای مثال لپ تاپ های Asus Chromebook Flip C436F/C436FA با پردازنده های نسل دهم اینتل Core i3 – i5 و گرافیک مناسب می تواند گزینه ای خوب برای برنامه نویسان باشد.

 

بهترین لپ تاپ های ایسوس در سال 2020

از بهترین لپ تاپ های ایسوس در سال 2020 که بتواند با لپ تاپ اپل و یا اچ پی و دیگر برند های شناخته شده و مطرح رقابت کند، می توان به مدل های مرغوب و با کیفیت زیر اشاره کرد:

  • Asus ZenBook 13 UX333FA
  • Asus Chromebook Flip C434
  • Asus ZenBook 14 UX433
  • Asus ROG Strix Scar III
  • Asus ROG Zephyrus M GU502
  • Asus ROG Zephyrus G14 review
  • Asus ZenBook Pro Duo
  • Asus ZenBook Flip 14
  • Asus VivoBook S15
  • Asus ROG Mothership
  • Asus ProArt StudioBook Pro W700G3T
  • Asus ExpertBook B9450
  • (Asus ZenBook 15 (UX534F
  • (Asus ZenBook 13 (UX334FLC
  • Asus VivoBook Flip 14 2020

 

آیا ایسوس یک شرکت چینی است؟

ایسوس شرکتی تایوانی می باشد که در سال 1989 فعالیت خود را آغاز کرده است و در سال 2020 توانست ششمین شرکت در زمینه ی فروش کامپیوتر ها شناخته شود. این شرکت در حال حاضر توانسته رقیبی برای کمپانی های بزرگ باشد. اگر به فکر خرید لپ تاپ ایسر ، اچ پی، اپل و یا ایسوس هستید بهتر است تا در ابتدا راجع به این برند ها شناختی ابتدایی داشته باشید.

 

عمر لپ تاپ های ایسوس

لپ تاپ ها کالاهایی گران قیمت هستند از این رو هنگام خرید باید دقت کرد که این کالا ها عمر بالایی داشته باشند. خوشبختانه برند ایسوس به عمر بالای لپ تاپ هایش شهرت دارند و با خرید آنها خیال شما در این خصوص راحت خواهد بود. پس برای خرید لپ تاپ ایسوس نیازی به نگرانی در این خصوص نیست.

 

راهنمای خرید لپ تاپ ایسوس

اگر نیاز دارید تا لپ تاپی را خریداری کنید که همه جوره نیاز های شما را پاسخ دهند و مطمئن باشید که انتخاب درستی داشته اید بهتر است در ابتدا تمامی مشخصات مورد نظر لپ تاپ خود را مطالعه کنید و آن را با رقبایش مقایسه کنید. فروشگاه اینترنتی لیپک این امکان را برای شما فراهم کرد تا به راحتی بتوانید لپ تاپ های موجود در این فروشگاه را مشاهده کنید و اطلاعات مربوط به آن را بخوانید و بعد برای خرید تصمیم بگیرید. ما در لیپک این اطمینان را به شما می دهیم که خریدی مطمئن به همراه گارانتی محصول را تجربه کنید.

 

انجام آزمایش های متعدد بر روی لپ تاپ های ایسوس

از آنجا که شرکت ایسوس قصد داشت ابر لپ تاپ هایی را وارد بازار کند که کوچکترین نقصی نداشته باشد، برای تمامی مدل ها آزمایشات سختی را در نظر گرفت  و تنها در صورتی که این لپ تاپ ها می توانستند از این آزمایش ها موفق بیرون بیایند، آنها را به بازار معرفی و عرضه می داشت و این امر دلیلی شد برای اطمینان هر چه بیشتر مشتریان به این برند.

 

لپ تاپ های ایسوس در چه بازه ی قیمتی در بازار موجود می باشند؟

تنوع لپ تاپ های ایسوس این اجازه را به شما می دهد که در هر رنج قیمتی که در نظر دارید برای خرید این لپ تاپ ها اقدام کنید. بدیهی است که هرچه قابلیت های لپ تاپ مد نظر شما بالا تر باشد و لپ تاپ پیشرفته تری را انتخاب کنید، هزینه ی خرید آن نیز به مراتب بالا تر خواهد رفت. فرقی نمی کند که قصد شما از خرید این لپ تاپ ها استفاده از برنامه های ساده باشد و یا طراحی گرافیکی و گیمینگ، ایسوس مدل های مختلفی را برای شما  در بازه  های قیمتی مختلف خواهد داشت.

 

لپ تاپ های ایسوس سری Zen Book

اولین سری Zen Book ها در اکتبر سال 2011 وارد بازار شدند که قابلیت هایی بی نظیر داشتند و از آن روز تا به الان به قابلیت های آنه افزوده شده است. وزن پایین و طراحی باریک این سری از لپ تاپ های ایسوس از مشخصه های اصلی ZenBook ها می باشد. مقاومت بدنه ی بالا، دوام بی نظیر، پردازنده‌های قوی و رزولوشن نمایشگر بالا و حرفه ای از دیگر ویژگی های این لپ تاپ ها هستند. به طور کلی این سری از لپ تاپ های پر طرفدار ایسوس رقیب کامپیوتر های شخصی حرفه ای زیادی هم مانند مک بوک پرو و Dell XPS  می باشند. این سری از لپ تاپ های ایسوس در ابعاد 13و 15 اینچی به بازار عرضه شدند.

 

لپ تاپ های پسوند دار سری Zen Book

برخی از این سری از لپ تاپ ها را با پسوند هایی مانند s،pro و flip معرفی شدند که قابلیت های آنها از سری زنبوک های بدون پسوند بیشتر است و آنها را در مدل های حرفه ای تری دسته بندی می کند. در نتیجه باید انتظار قیمت بالاتری در هنگام خرید آنها داشت.

 

لپ‌تاپ ایسوس سری ROG و TUF

ورود این لپ تاپ ها انقلابی برای افراد گیمر و طراحان و گرافیست ها بود، چرا که قابلیت هایی در این لپ تاپ ها در نظر گرفته شد که آنها را در میان لپ تاپ های حرفه ای  و قدرتمند قرار داد. لپ تاپ های سری ROG بدون شک گزینه هایی بهتر برای گیمینگ نسبت به TUF می باشند.

 

لپ‌تاپ های  ایسوس سری Vivo Book

ایسوس این سری از لپ تاپ های خود را برای افرادی به بازار عرضه داشت که نیاز داشتند لپ تاپ هایی با قیمت های کمتری بخرند. این لپ تاپ ها در سری های مختلفی به بازار عرضه شدند تا  افراد بتوانند حق انتخاب بیشتری برای خرید داشته باشند. در سال 2020 لپ تاپ های سری Vivo Book از شناخته  ترین لپ تاپ های این کمپانی شد. عموما این لپ تاپ ها دارای نمایشگر های بزرگی هستند .

 

لپ‌تاپ های ایسوس سری Chromebook

لپ‌تاپ های ایسوس سری Chromebook با سیستم عامل اختصاصی گوگل معرفی شدند و توانستد توجه افراد زیادی را به خود جلب کنند.  طراحی بدنه ی باریک و میزان ماندگاری بالای شارژ و سبک بودن وزن از مهم ترین ویژگی های این سری از لپ تاپ های ایسوس می باشد. سری های فیلیپ این لپ تاپ ها توانست محبوبیت زیادی در بین افراد پیدا کند.

 

لپ تاپ های ایسوس را از کجا بخریم؟

می دانیم که مسئله ی خرید لپ تاپ ها بسیار مسئله ی مهمی است، لپ تاپ ها از جمله کالاهایی می باشند که هزینه ی خرید آنها کم نیست. پیشنهاد ما به شما این است که این کالاها را از مراکزی خریداری کنید که نسبت به آنها اطمینان دارید. علاوه بر این فروشگاه ها، شما می توانید محصولات مد نظر خود را در فروشگاه های اینترنتی یافته و متناسب با بودجه ی خود خریدی آسان و بدون دردسر را تجربه کنید.

 

خرید لپ تاپ ایسوس از لیپک

فروشگاه لیپک به منظور رفاه بیشتر مشتریان قدیمی خود تصمیم به فروش اینترنتی محصولات خود گرفت. اگر شما هم قصد خرید انواع لپ تاپ از جمله لپ تاپ های پر طرفدار ایسوس را دارید می توانید به راحتی لیست محصولات این برند را مشاهده کنید و آنها را با محصولات مشابه مقایسه کنید و رقبای آن را بسنجید و متناسب با بودجه و قابلیت هایی که از یک لپ تاپ انتظار دارید، نسبت به خرید اقدام نمایید و با خیال راحت به درگاه پرداخت متصل شوید و در اسرع وقت این لپ تاپ ها در اختیار داشته باشد. یادمان باشد که لازمه ی خرید اینترنتی، اطمینان حاصل کردن از سایتی است که محصولاتی را برای فروش گذاشته است پس حواسمان باشد تا از هر فروشگاه اینترنتی خرید انجام ندهیم.

 

آیا لپ تاپ های ایسوس خریداری شده  از لیپک دارای گارانتی می باشد؟

تمامی کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی لیپک  از جمله لپ تاپ های ایسوس ،دارای گارانتی مهر می باشد از این رو نیازی به نگرانی در خصوص ضمانت پس از فروش این محصولات نیست. در صورت خرید این کالاها برای شما برگه ی گارانتی نیز ارسال خواهد شد.

منبع: با بهترین لپ تاپ های ایسوس در سال 2020 آشنا شوید