سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اپلیکیشن جدید برای دانلود youtube و اینستاگرام

KeepVid

چگونه کلیپ های Youtube را دانلود کنم؟

همانطور که می دانید youtube سایتی است که در آن افراد کلیپ ها جذاب و یا آموزشی و یا … خود را به صورت رایگان آپلود می کنند و شما می توانید داخل آن سرچ کنید، کلیپ و یا فیلم مد نظر خود را پیدا کنید. ولی این سایت برای معدودی از کلیپ های خود قابلیت ذخیره به صورت آفلاین را قرار داده و در داخل سایت و در زیر کلیپ ها نمی توانید گزینه ذخیره و یا دانلودی مشاهده کنید. به عبارتی این سایت به کاربران خود اجازه ذخیره کلیپ ها را بر روی سیستم و یا گوشی را نمی دهد

 

در هیچ کجای اینترنت اپلیکیشن رسمی توسط این سایت ها برای دانلود کلیپ های داخل سایت  پیدا نخواهید کرد. در این مقاله اپلیکیشن رایگان که بهترین اپلیکیشن های دانلود کلیپ از سایت هایی مانند youtube و اینستاگرام و… هستند معرفی می شود.

Videoder

Videoder یکی از با قدرت ترین اپلیکیشن های دانلود کننده کلیپ در سیستم عامل اندروید می باشد. می توانید از سایت های متفاوت مانند Youtube، اینستاگرام و Facebook و … دانلود کنید. در این اپلیکیشن می توانید فیلم ها را با فرمت های متفاوتی ذخیره کنید و همچنین می توانید به راحتی کیفیت ذخیره سازی کلیپ را تعیین کنید.

 

این اپلیکیشن طراحی بسیار منحصر به فردی دارد و رابطه کاربری آن به نحوه عالی طراحی شده است تا استفاده از آن را برای کاربر راحت و تجربه استفاده را منحصر به فرد بکند. علاوه بر همه این ویژگی های ذکر شده دانلود کلیپ از سایت های گوناگون در این اپلیکیشن با بالاترین سرعت ممکن انجام می شود.

 

همانطور که گفته شد این اپلیکیشن داخلی Play Store موجود نمی باشد بنابر این لینک رسمی این سایت در زیر موجود است تا بتوانید آن را به راحتی دانلود کنید. این اپلیکیشن رایگان بوده و حاوی تبلیغات می باشد.

چگونه با اپلیکیشن Videorder کلیپ دانلود کنیم؟؟

ابتدا از داخل این اپلیکشن داخل سایت هایی مانند youtube و Facebook و یا داخل اپلیکیشن instagram شوید.

کلیپ مد نظر خود را پیدا کنید.

بر روی دکمه دانلود کلیک کنید و گزینه هایی نمایش داده می شود که می توانید انتخاب کنید کلیپ را به چه فرمتی می خواهید ذخیره کنید.

همچنین می توانید از داخل سایت و یا اپلیکیشن سایت های مبدا گفته شده گزینه share را زده و کلیپ مورد نظر را به اپلیکیشن videoder ارسال کنید و مراحل دانلود کلیپ را سپری کنید.

TubeMate

شاید بخواهید کلیپ های مد نظر را از داخل سایت ها مستقیما دانلود کنید. این اپلیکیشن همچین امکانی را به شما می دهد. TubeMate اپلیکیشنی است با ظاهر کاملا ساده و شیک و همچنین با کارایی بسیار ساده برای کاربران تهیه شده است. این اپلیکیشن مانند مرورگر اینترنت عمل می کند. می توانید با آن داخل سایت هایی مانند Youtube و Facebook شوید و در این سایت ها مستقیما کلیگ ها را دانلود کنید. این اپلیکیشن همچنین به شما اجازه می دهد که کلیپ هایتان را با چه فرمتی داخل حافظه گوشی ذخیره کنید.

چگونه با اپلیکیشن TubeMate کلیپ دانلود کنیم؟

 

اپلیکیشن TubeMate را باز کرده و به داخل سایت مورد نظر رفته

کلیپ مورد نظر را انتخاب کرده و حجم و کیفیت مورد نظر برای دانلود را انتخاب کرده.

پس از انتخاب حجم و کیفیت می توانید بر روی دکمه دانلود کلیک کنید

همچنین می توانید کلیپ را از سایت های مورد نظر با برنامه TubeMate به اشتراک بگذارید.

KeepVid

اپلیکیشن KeepVid همانند اپلیکیشن فوق مانند یک مرورگر عمل می کند و به شما اجاز می دهد از داخل سایت کلیپ های مورد نظر خود را دانلود کنید ولی تفاوت این اپلیکیشن با بقیه اپلیکیشن های موجود دیگر این است که کلیپ ها را با بیشترین سرعت ممکن دانلود کنید و حتی قابلیت دانلود کلیپ ها را با کیفیت 4K و HD را نیز دارید.

چگونه با اپلیکیشن KeepVid کلیپ دانلود کنیم؟

سایت مورد نظر را داخل ایدانلود ن اپلیکیشن باز کنید.

کلیپ مورد نظر را انتخاب کنید و بر روی دکمه آبی دانلود کلیک کنید.

کیفیت مورد نظر را انتخاب کنید و فایل شده به صورت خودکار ذخیره می شود.

Snaptube

این اپلیکیشن طراحی بسیار راحتی دارد که در داخل آن دسترسی راحت تری به سایت ها و اپلیکیشن های اجتماعی می دهد. در قسمت جست و جو برای راحتی کاربران امکان جست و جو میان کلیپ های youtube می دهد و به راحتی می توانید آن ها را دانلود کنید. یا بر روی پنجره های شبکه های اجتماعی داخل این اپلیکیشن کلیک کرده و کلیپ های داخل آن را بعد از انتخاب فرمت و کیفیت کلیپ دانلود کنید.

چگونه با اپلیکیشن Snaptube کلیپ دانلود کنیم؟

شبکه اجتماعی مورد نظر را انتخاب کنید

یا داخل قسمت جست و جو کلیپ مورد نظر را از داخل youtube سرچ کنید.

کلیپ مورد نظر را انتخاب کرده و بر روی دکمه قرمز دانلود که در سمت راست کلیپ قرار دارد کلیک کرده.

کیفیت مد نظر را انتخاب کرده و منتظر دانلود خود باشید.