سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا می توان ایکس باکس وان را آپدیت کرد؟

چند روش ساده برای آپدیت ایکس باکس وان

آپدیت ایکس باکس وان کمی با آپدیت کردن کنسول پلی استیشن متفاوت است. سوال اصلی این است که چرا باید دستگاه و سیستم عامل یا Firmware ایکس باکس را آپدیت کنیم. بعصی از نرم افزار های ایکس باکس برای اجرا شدن نیاز به آپدیت شدن دستگاه دارند. حتی بعضی از بازی ها برای اجرا کردن آنها ابتدا نیاز دارید که دستگاه خودتان را آپدیت کنید. مهم نیست که بازی را از طریق گیفت کارت ایکس باکس خریداری کرده باشید، شما در هر حال برای بازی کردن نیاز به آپدیت دارید خصوصا اگر اهل بازی آنلاین هستید. در این مطلب سعی می کنیم تا روش های ساده آپدیت کردن دستگاه ایکس باکس وان را به شما آموزش دهیم.

چه روش هایی برای آپدیت آنلاین ایکس باکس وجود دارد ؟

آپدیت ایکس باکس وان به صورت آنلاین به دو صورت دستی و خودکار انجام می شود. اگر به تازگی ایکس باکس خودتان را خریده اید  و خیلی با کار کردن با ایکس باکس آشنا نیستید، لازم است که این نکته را بدانید که برای این کار هیچ نیازی به خرید گیفت کارت ندارید. تنها لازم است که به اینترنت متصل شوید تا تنها با انجام چند کار ساده دستگاه خودتان را آپدیت کنید. این نکته را هم یادتان باشد که آپدیت کردن به صورت آنلاین یا آفلاین هیچ تفاوتی در نوع کارکرد ندارند.

آپدیت آنلاین ایکس باکس به صورت خودکار

آپدیت آنلاین ایکس باکس به صورت خودکارآپدیت آنلاین ایکس باکس به صورت خودکار

برای آپدیت ایکس باکس وان خودتان به صورت خودکار لازم است که تنظیمات دستگاه را به صورت Automat تنظیم کنید.

در صفحه Home بر روی دکمه ایکس باکس روی کنترلر بزنید تا صفحه راهنما باز شود.

این مسیر را دنبال کنید  Settings –] All setting–] Power&Startup–]

در این قسمت باید حالت Power را بر روی Instant On قرار دهید.

گزینه Keep my Console,games,&apps up to date را انتخاب کنید

به همین سادگی دستگاه شما در صورت وجود ورژن جدید آپدیت و متصل بودن به اینترنت، آپدیت خواهد شد.

چگونه متوجه شویم ایکس باکس ما به آپدیت احتیاج دارد ؟

ممکن است این سوال برای شما پیش آید که از کجا باید متوجه شویم که دستگاه ما به یک آپدیت جدید احتیاج دارد. روش آن مانند چک کردن آپدیت برای بازی های ایکس باکس مثل بازی Gears of war یکی از بهترین بازی های انحصاری  Xbox است. برای چک کردن ورژن کنسول دکمه ایکس باکس بر روی دسته را فشار دهید تا وارد صفحه راهنما شوید از آنجا گزینه setting  و بعد از آن Console Info & updates را انتخاب کنید. از قسمت Latest Update Status می توانید آخرین نسخه بروز رسانی برای آپدیت ایکس باکس وان را مشاهده کنید و به دانلود آن اقدام کنید.

آپدیت آنلاین ایکس باکس به صورت دستی

آپدیت آنلاین ایکس باکس به صورت دستیآپدیت آنلاین ایکس باکس به صورت دستی

ممکن است که شما نخواهید دستگاه تان به صورت مرتب آپدیت های ایکس باکس را دانلود کند پس برای اینکار لازم است که به صورت دستی دستگاه خودتان را آپدیت کنید.برای اینکار باید از طریق دکمه ایکس باکس بر روی دسته وارد صفحه راهنما شده و وارد setting شوید. در آنجا گزینه system را انتخاب کنید و در آخر Update Console را انتخاب کنید. اگر آپدیتی وجود داشته باشد با زدن دکمه A میتوانید آن را دانلود کنید توجه داشته باشید هنگام نصب دستگاه ممکن است چندین بار ری استارت می شود. نحوه آپدیت کنسول خیلی شبیه به وارد کردن گیفت کارت psn به سیستم و بازی خریدن به صورت آنلاین است پس خیلی نگرانی بابت آپدیت ایکس باکس وان خود نداشته باشید.

آپدیت آفلاین ایکس باکس وان

گاهی اوقات ممکن است که به اینرنت دسترسی نداشته باشید و برای آپدیت کردن دستگاه مجبور باشید از روش های آفلاین و قدیمی استفاده کنید. ابتدا فایبل اپدیت ایکس باکس را از طریق لپ تاپ دانلود کنید و آن را Extract کرده و بر روی یک فلش بریزید. دکمه Bind و Eject دستگاه تان را همزمان چند ثانیه نگه دارید. بعد از 10 – 15 ثانیه صدای power up از دستگاه بلند می شود و بعد از صدای دوم دکمه ها را رها کنید. حالا باید صفحه Trounleshoot ایکس باکس نمایش داده شود حالا فلشیی که فایل آپدیت بر روی آن قرار دارد به کنسول وصل کنید. و گزینه Offline System Update را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دستگاه آپدیت شود. در حین آپدیت چندین باز دستگاه ری استارت می شود و یادتان باشد که فرمت فلش تان حتما NTFS باشد.

خرید بازی ، آپدیت و گیفت کارت از گیفت کارت لند

برای اینکه درگیر مشکلات آپدیت کردن و اتصال به اینترنت و قفل شدن دستگاه تان نشوید تنها کاری که لازم است انجام “ندهید ” کپی خور کردن دستگاه تان است. اگر نگران قیمت بالای دیسک بازی ها هستید نگران نباشید تنها کافی است که از طریق گیفت کارت اقدام به خرید بازی نمایید با این کار دیگر نگران آپدیت کردن بازی و کنسول و مشکلاتی که هنگام کپی خور شدن دستگاه می شود نخواهید بود. شما می توانید برای خرید آسان و مطمئن انواع گیفت کارت ها مانند گیفت کارت گوگل پلی ، گیفت کارت پلی استیشن، و سایر گیفت کارت ها از طریق سایت گیفت کارت لند اقدام نمایید.

منبع: https://bit.ly/38POssR